همراه با شادباش به شما پذيرفته شدگان ارجمند آزمون کارشناسی سال آموزشی 1398-1399، دانشگاه خلیج فارس توجه پذيرفته شدگان گرامی را به نکته های زير جلب مي نمايد.
فرآیند پذیرش و نام نویسی شما در این دانشگاه در دو مرحله (1) نام نویسی اینترنتی و (2) حضوری می باشد و انجام هر دو مرحله، بایسته است. برای نام نویسی اینترنتی، باید به نشانی درگاه الکترونیکی دانشگاه (www.pgu.ac.ir) مراجعه کنید و فرایند نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهید. پیش از شروع نام نویسی، این راهنما را به دقت مطالعه فرمائید. یادآوری می گردد که پذیرش و نام نویسی شما هنگامی قطعی خواهد بود که در مرحله دوم با مراجعه حضوری بر اساس برنامه زمانبندی شده در این راهنما، همه مدارک خواسته شده را به اداره پذیرش و نام نویسی دانشگاه تحویل دهید. برای انجام مرحله نام نویسی اینترنتی به سامانه نام نویسی اينترنتي (erp.pgu.ac.ir/stdnew) مراجعه کنید و کاربرگ اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید. پذیرفته شده ارجمند باید آنگونه که در این راهنما گفته شده است، تا حداکثر 48 ساعت پس از انجام مرحله یک (نام نویسی اینترنتی) بار دیگر به سامانه نام نویسی اینترنتی مراجعه کنید و وضعیت پرونده خود را پیگیری و هرگونه کمبود اطلاعات و مدارک که از سوی کارشناسان اداره پذیرش و نام نویسی در سامانه به آنان اعلام میگردد، را برآورده نمایید. پس از تایید نام نویسی اینترنتی از سوی دانشگاه و تولید شماره دانشجویی (شناسه آموزشی) برای شما، در هنگام انتخاب واحد اینترنتی، به سامانه سادا دانشگاه به نشانی (erp.pgu.ac.ir) بروید (نام کاربری شما همان شماره دانشجویی و گذرواژه (پسورد) شما نیز شماره ملی شما می باشد) و برنامه دروس نیمسال 981 خود را مشاهده نمایید. برای تشکیل پرونده و نیز تحویل مدارک خواسته شده برای نام نویسی حضوری (مرحله 2) بر اساس برنامه زمانبندی زیر، اقدام کنید:
موضوع
|
آغاز
|
پایان
|
نام نویسی اینترنتی
|
26/6/1398
|
29/6/1398
|
انتخاب واحد (اینترنتی)
|
توسط کارشناس گروه صورت می گیرد.
|
شروع کلاس ها 30/6/1398
|
مرحله حضوری و تشکیل پرونده
|
سازمان مرکزی دانشگاه، حوزه آموزش، اداره نام نویسی و پذیرش 1398/08/11 لغایت 1398/08/22
|
1- ثبت نام اینترنتی
مدارك بایسته برای نام نویسی اينترنتي دوره کارشناسی:
لازم است تمامی مدارک با فرمت jpg و حجم کمتر از 250 کیلو بایت اسکن و بارگذاری گردد.
1- تصویر اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (مهر اداره آموزش و پرورش شهرستان الزامی می باشد) برای فارغ التحصیلان سال تحصیلی 1398 دوره دوم متوسطه (6-3-3) 1. اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضا مدیر مدرسه و آموزش و پرورش شهرستان 2. اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان ( پایه دهم تا دوازدهم) لازم است.
2- تصویر اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی ( ویژه فارغ التحصیلان متوسطه دوم قبل از سال 1398)
3- تصویر اصل مدرک یا گواهی پایان دوره متوسطه
4- تصویر اصل ریز نمرات دوره متوسطه (سه ساله دبیرستان)
5- تصویر کل صفحات شناسنامه
6- تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو)
7- تصویر رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم
8- تصویر رسیدپستی درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی
توجه: آن گروه از فارغ التحصیلان متوسطه دوم فاقد مدرک پیش دانشگاهی ( ویژه دانش آموختگان سال جاری) گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم و ریز نمرات را در بخش مدارک پیش دانشگاهی بارگزاری کنند.
توجه: کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر مدرك دیپلم و پیش دانشگاهی به یکی از دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه و درخواست تاییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید پستی را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته شدگان حتما نام رشته و دانشکده محل تحصیل خود را بر روی پاکت ارسال تاییدیه تحصیلی درج نمایند.
تاییدیه درخواستی از دفترپستی بایستی به نشانی: بوشهر- خیابان خلیج فارس. دانشگاه خلیج فارس.
کد پستی دانشگاه: 7516913817
9- پرداخت هزینه خدمات ثبت نام الکترونیکی به مبلغ 000/300 ریال و هزینه بیمه دانشجویی به مبلغ 000/200 از طرق درگاه بانک تجارت (جمعا به مبلغ 500/000 ریال).
تأکید می شود وجه ثبت نام حتماً بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست .
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده فیزیکی در زمان ثبت نام حضوری
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده فیزیکی در زمان نام نویسی حضوری
1- تعداد 4 قطعه عکس 3*4 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
2- اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی
3- اصل یا گواهی موقت دیپلم
4- اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی
5- اصل ریز نمرات دیپلم
6- اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای مدرک مذکور
7- اصل شناسنامه
8- اصل کارت ملی
9- وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان):
- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه، معافیت دائم
- برای پذیرفته شدگان پسر که مشمول خدمت نظام وظیفه می باشند، درخواست معافیت تحصیلی زمان ثبت نام حضوری در محل حوزه ثبت نام انجام می گیرد.
یادآوری برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه
کلیه دانشجویان پسر مشمول نظام وظیفه موظفند طی فاصله زمانی یکم تا دهم مهرماه با مراجعه حضوری به اداره ثبت نام و پذیرش حوزه آموزش واقع در سازمان مرکزی دانشگاه با در دست داشتن مدارک زیر نسبت به صدور معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند .
لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده است مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس + 10 مراجعه نمایند.
- یک نسخه کپی کارت ملی
- یک نسخه کپی شناسنامه
- یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
- دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
10- موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت
کپی آخرین مدرک تحصیلی مورد نیاز به پلیس + 10 برای صدور نظام وظیفه حتما باید توسط دانشگاه مهر کپی برابر اصل داشته باشد و مورد تائید دانشگاه باشد. همچنین برای آن دسته از دانشجویان انصرافی، نامه انصراف از تحصیل جهت ارائه به نظام وظیفه الزامی میباشد.
توجه:
1- شروع کلاسها مورخ 30/06/1398 میباشد.
2- هزینه خوابگاه واجدین شرایط خوابگاه، از طریق کارت های بانکی عضو شتاب (واريز اينترنتي) دریافت می شود.
* شماره تلفن جهت رفع اشکالات آموزشی ( 07731222079 و 07731222710 ( ساعت پاسخگویی تلفنی ۸ صبح تا 15 بعد از ظهر می باشد.
* شماره تلفن جهت رفع اشکالات خوابگاهی: 31222522-077
تذکرات مهم:
1- از پذيرفته شدگانيكه حداكثر تا تاريخ 31/06/ 98 در مقطع قبل فارغالتحصيل شوند، ثبت نام قطعی به عمل خواهد آمد.
2- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.
3- نظر به اينكه اصل مدرك دیپلم و پیش دانشگاهی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.
4- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود، شامل مشخصات شناسنامه ای، …. و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند.
5- در هر مرحله از نام نویسی و هنگام تحصيل، چنانچه مشخص گردد كه داوطلبي حقايق را كتمان نموده و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نميباشد، قبولي وي« كانلم يكن» تلقي شده و طبق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه خلیج فارس