شنبه ٠٦ مرداد ١٤٠٣

صفحه اصلی > نمایش اخبار 
اخبار > ساختمان اولین دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده کشور افتتاح می شود.


  چاپ        ارسال به دوست

ساختمان اولین دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده کشور افتتاح می شود.

عبدالمحیدمصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در  مصاحبه باخبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: ساختمان  اولین دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده به زودی افتتاح می‌شود.



رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: اولین دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند کشور با تجمیع رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، آمار و ریاضی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مصلح با اشاره به مصوبه جلسه هیئت امنای دانشگاه خلیج فارس که  هفتم مهرماه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه مرکزی و سایر اعضا برگزار شده بود، گفت: در آن روز با  راه اندازی دانشکده مهندسی سیستم‌های هوشمند و علوم داده در این دانشگاه موافقت شد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: این دانشکده با تجمیع رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، آمار و ریاضی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تشکیل شده است. 
وهم اینک ساختمان این دانشکده تکمیل و آماده بهره برداری می باشد .


رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: همچنین، در روز پنجشنبه، ۲ اردیبهشت، هم زمان با افتتاح دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده، عملیات احداث دانشکده کسب و کار و اقتصاد نیز به  صورت ویدیو کنفرانسی توسط رئیس جمهور و با حضور مدیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این دانشگاه آغاز می‌شود.


٢٠:٥٦ - چهارشنبه ٢٥ فروردين ١٤٠٠    /    شماره : ٣٧٩٨    /    تعداد نمایش : ٦٠٦







ساختار و مراکز دانشگاه

خدمات الکترونیک

لینک های مفید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به دانشگاه خلیج فارس تعلق دارد.
آخرین بروز رسانی دی ماه 1397